dimecres, 3 d’octubre del 2012

La jardineria del pagera

La jardineria del pagera :
Nosaltres a quests dies hem sortit al pati i tan be hem reculit herbars i fullias hem fet una mica de tot em  tan be al lloc que esta al gustat del bar jo i la wafa hem reculit hem tret tota la erba que estava ala aquell lloc hem netejat tot i despres hem anat al segon pati el pati de radera tan be hem raculit cuan cavem i raculim els agafem i tirem a la paperera de fora del institut pro tot fem amb els guants que tenim tan be la paret de la pista del terra el segon pati el de randera ala nomes era jo i la wafa i i el dimarts hem hanat de grups de 4 era jo la wafa el hicham i el mohsin ala al pati hem anat al pati de terra i em tret de ala erbas i despres hem tirat a la basura de fora del pagera .

      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada